זה רשמי: נפתחה "בדיקה" נגד ראש הממשלה נתניהו

    בתקשורת צוטטו ידיעות רבות שאינן מדויקות בלשון המעטה ביחס למידע הנוגע לבדיקה ולפעולות שכביכול בוצעו במסגרתה
    איתי גדסי 1 Comment on זה רשמי: נפתחה "בדיקה" נגד ראש הממשלה נתניהו

    בהמשך לפרסומים בתקשורת על חשדות פליליים שבודקים רשויות החוק נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, מאשר הערב היועץ המשפטי כי אישר לפתוח בבדיקה בעניין • יודגש כי המדובר בבדיקה וכי לא נפתחה חקירה פלילית בעניינו של ראש הממשלה

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    בתקשורת צוטטו ידיעות רבות שאינן מדויקות בלשון המעטה ביחס למידע הנוגע לבדיקה ולפעולות שכביכול בוצעו במסגרתה
    19:00
    15.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on גלנט: "לא אסכים לשלטון צבאי בעזה"; נתניהו: "מנותק מהמציאות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהמשך לפרסומים בתקשורת על חשדות פליליים שבודקים רשויות החוק נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, מאשר הערב היועץ המשפטי כי אישר לפתוח בבדיקה בעניין.

    בהודעת משרד המשפטים נכתב כי בעקבות מידע שהתקבל בעניינים הנוגעים בין היתר לראש הממשלה, ושהוצג בפני היועץ המשפטי לממשלה על ידי אגף החקירות והמודיעין של המשטרה, קיים היועץ מספר דיונים בהשתתפות פרקליט המדינה, גורמים בכירים נוספים במשרד המשפטים ואגף החקירות והמודיעין במשטרה.

    בסיום הדיונים, החליט היועץ המשפטי לממשלה להורות על קיום בדיקה בנושא. יודגש כי המדובר בבדיקה וכי לא נפתחה חקירה פלילית בעניינו של ראש הממשלה.

    לצד ההודעה על פתיחה בבדיקה, הודפים בסביבת היועץ המשפטי את הדיווחים בתקשורת בימים האחרונים, וטוענים כי בתקשורת צוטטו ידיעות רבות שאינן מדויקות בלשון המעטה ביחס למידע הנוגע לבדיקה ולפעולות שכביכול בוצעו במסגרתה. "מטבע הדברים לא נוכל בשלב זה להתייחס לפרסומים אלה או לפרט בנוגע למהלכי הבדיקה".



    1 תגובות

    מיין תגובות